Új jelszó kérése
Kategóriák
  • Akciós termékek
  • Számítástechnika
    •  
  • Televízió
    •  
  • Szórakoztató elektronika
    •  
  • Mobiltelefon, tablet
    •  
  • Játékkonzol
    •  
  • Horgász felszerelések
    •  
  • Otthon
    •  
TOP termékek
Termékajánló
Facebook
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Vásárlási tudnivalók

Garanciális probléma esetén minden esetben telephelyünkre juttassa vissza a készüléket a jótállási jeggyel együtt:

Prémium PC, 2618 Nézsa Táncsics u. 37.

Minden egyéb címre (beleértve cégünk székhelyét) visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni! A jótállási jegy hiányában nem áll módunkban elindítani a garanciális ügyintézést!

 

Utánvéttel visszaküldött terméket NEM ÁLL MÓDUNKBAN átvenni!

 

Prémium PC jótállási feltételek egyéni vásárlók számára

Számítástechnika és elektronikai termékek esetében

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy a Prémium PC-nél választott terméket. Reméljük, hogy jó hasznát fogja venni a későbbiekben. Nem tartjuk valószínűnek, hogy e termék használata során garanciális szervizre fog szorulni. Ha netalán mégis, abban az esetben az eladóhoz, vagy a szervizünk valamelyik tagjához legyen szíves fordulni. Az Ön felesleges kényelmetlenségeinek elkerülése érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a kezelési útmutatót, mielőtt a garanciaszolgálathoz fordul.

Kérjük, figyelmesen olvassa el alábbi tájékoztatónkat, amely a garancia érvényesítéséhez szükséges tudnivalókat és egyéb információkat tartalmazza!

Garanciális feltételek, törekvések:

Garanciális törekvéseink már a piackutatás során előtérbe kerülnek. Igyekszünk minél jobb minőségű termékeket forgalmazni, ezáltal is csökkentve a későbbi kellemetlenségeket. Így aztán több márkás terméket is találhat árukínálatunkban, melyek garancia ideje, garanciális feltételei jóval túlmutatnak a törvényben előírtakon.

Garanciális ügyintézés:

Kérjük, hogy garanciális ügyintézéshez mellékelje a garancia levelet és egy rövid hibaleírást, e nélkül ugyanis nem tudjuk a terméket átvenni! Csak a szakszerű használat során bekövetkezett hibákért tudunk felelősséget vállalni!

A jótállás érvényesítésének alapfeltételei:

• A termék fizikai sérülésmentessége.

• A terméken található garanciális címke, zárjegy, azonosító, gyári szám sérülés mentes állapota.

• A termékhez tartozó garanciajegy megléte (amennyiben cégünk garanciajegyet nem mellékelt, úgy a termékhez tartozó számla bemutatása.)

• Érthető, pontos hibaleírás mellékelése. (Szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.)

• A gyártó által biztosított antisztatikus védőcsomagolás alaplapok esetében. Az adattárolóknál, memóriáknál (ha a gyártó a termékhez mellékelt.) a termékhez tartozó műanyagdobozok, védőzacskók leadása.

• Bizonyos termékek esetén a külső tápegység, adapter, esetleg speciális kábel átadása.

 

A jótállási idő kezdete:

• A jótállási idő a vevő részére történő átadás napjával kezdődik.

• A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

• A termék, vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt rész tekintetében újra kezdődhet.

 

A jótállást kizáró tényezők:

• A jótállási jegy szabálytalan módosítása, átjavítása.

• A terméken található garanciacímkék, azonosítók, gyári számok sérülése, eltávolítása, módosítása, átragasztása.

• Ha a termék az előírt vagy vállalt garanciaidőn túl kerül szervizünkbe.

• Ha a termék bármely része sérült (törés, repedés, égésnyomok, bármiféle mechanikai sérülés, szándékos rongálás, hálózati túlfeszültség, elégtelenhűtés)

• Nyomtatók esetében az utángyártott parton/toner használata garanciavesztéssel jár!

• A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások. (ide tartoznak a nem szakszerű összeszerelésből, nem szakszerű üzembe helyezésből adódó meghibásodások is!)

• Az előírt környezeti viszonyok nem megfelelő betartása.(pl. poros, szennyezett, meleg és nem kellően szellőztethető, valamint magas páratartalmú állandósult körülmények által bekövetkezett hibák.)

• Elemi károk (A külső behatások, mint pl. az erős napsugárzás, nedvesség, rongálásból bekövetkező hibák, a természeti katasztrófából, pl. villámcsapás, stb. eredő meghibásodások.)

• Számítógép konfigurációk esetében a géppel nem együtt értékesített egyéb felhasználói szoftver feltelepítéséből adódó hibák, problémák.

• A konfiguráción található garancia címkék sérülése, eltávolítása, a gép nem felhatalmazott szakszervizben való megbontása.

• A termék telepítésére, környezeti feltételeire, használatára vonatkozó szabályok betartásának elmulasztásából, az előírttól eltérő elektromos tápellátás, eltérő tartozékok, segédanyagok, tisztítóeszközök vagy kellékek használatából eredő meghibásodások.

• A helytelen, szakszerűtlen tárolásból, szállításból adódó meghibásodások. (A hibás alkatrészek megfelelő, szakszerű tárolásáról és szervizünkbe történő megfelelő beszállításról minden esetben a vevőnek kell gondoskodnia.)

• A termék nem felhatalmazott szervizben történő megbontása, átalakítása (Idetartozik pl. a videokártyák gyári hűtésének átszerelése, kiegészítő hűtőventilátor felcsavarozása.)

• Számítógép vírusok, kémprogramok, kártevő programok által okozott meghibásodások.

 

Egyéb a garancia érvényesítéséhez szükséges fontos tudnivalók:

• Felhívjuk figyelmüket, hogy bizonyos termékekre nem vonatkozik a kötelező jótállás!

• Adathordozókra, kábelekre, patronokra, festékkazettákra és bizonyos kellékekre, kiegészítőkre (pl. lemeztartó mappák, táskák, tisztító eszközök, szoftverek, stb.) a termékhez tartozó elemekre, akkumulátorokra, festékszalagokra, patronokra, izzókra és a nettó 1.000,- Ft, azaz egyezer forint értéket el nem érő termékekre garanciát nem vállalunk!

• Valamennyi szoftver szellemi terméknek minősül, amelyekre nem vonatkozik jótállás!

• Jelentéktelen hibának minősül és nem garanciális esemény az észlelt elváltozás, ha a termék használati értékét jelentősen nem csökkenti, használhatóságát nem befolyásolja (pl. a VGA kártya csak bizonyos egyedi beállításokkal, játékokkal, ill. grafikai megjelenítések alatt produkálja a nem megfelelő működést, de minden egyéb felhasználásnál, alkalmazásnál tökéletesen működik). Ilyen esetekben cserére csak méltányosságból, feltételesen a disztribútor jóindulatú együttműködésével van lehetőség!

• A vásárló jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért azt gondosan őrizze meg, és minden szerviz esemény alkalmával hozza magával!

• Jótállási jegy hiányában a fizető javítás keretei között tudunk Önnek szolgáltatásokat nyújtani!

• Alkatrészek vásárlása esetén, az alkatrészek közötti vagy a már meglévő alkatrészekkel fennálló inkompatibilitási problémákra semmilyen garanciát nem vállalunk! (Kivéve, ha az alkatrészeket a mi szervizünk szerelte be, és ezt számlával tudják igazolni.)

• Minden, olyan érvényes jótállással rendelkező termék esetében, mely javítható, vagy a termék a tesztelését, bevizsgálását követően hibajelenség nélkül, üzemszerűen, bizonyíthatóan működött, a szerviz nem kötelezhető a termék kicserélésére.

• Abban az esetben, ha a garanciális javításra átvett termék a feltüntetett hibát nem produkálja, szervizünk nettó 2.500,- Ft, azaz kettőezer ötszáz forint munkadíjat (bevizsgálási díjat) kérhet az ügyféltől.

• Ha a termék meghibásodása tekintetében vita merül fel, a jótállásra kötelezett a jogszabályban erre feljogosított minőségvizsgáló szerv szakvéleményét kérheti.

• Határozottan felhívjuk Vevőink figyelmét arra, hogy a forgalmazott termékeink valamely általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe. Minden vásárlás előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget.

• Ha a szerviz nem tudja 30 munkanap után a vásárlónak a garanciát állni, akkor lehetőség van a termék közös megegyezés alapján ugyanolyan értékű más termékre, való kicserélésére.

• Abban az esetben, ha a termék nem javítható, és a termék cseréje szükséges, és szervizünk nem tud ugyanolyan berendezést, illetve hasonló technikai paraméterekkel rendelkező terméket biztosítani, és azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük!

• Szervizünk nem köteles az eredeti alkatrésznél korszerűbbre, nagyobb teljesítményűre cserélni az alkatrészt, de egyedi elbírálás alapján, a disztribútor jóindulatú együttműködésével általában megoldható a korszerűbbre való csere.

• Ha a vásárolt árucikk meghibásodik, és megfelel a garanciális feltételeknek, akkor azt a vásárló kívánságára azonos típusú új termékre cseréljük, vagy az aktuális vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket vagy termékeket adunk helyette. Amennyiben a meghibásodott alkatrészt, részegységet szervizünk nem tudja ugyanolyanra, vagy korszerűbbre cserélni, csak abban az esetben élhet a vásárlónk a levásárlás keretében vételár-visszafizetési igényével.

• Karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül is a vásárlót terheli.

• Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk, adatmentést valamint a kártérítést nem áll módunkban vállalni.

• A számítógépházak tápegységeiből adódó hibák, kellemetlenségek, problémák miatt szervizünket nem terheli felelősség.

• A szervizünk által, saját készletről cserélt termékekre a saját garanciát igazoló címkénk kerül, melynek megsérülése esetleg hiánya ugyancsak a garancia elvesztésével jár.

• A garanciába átvett alkatrészt a javítástól számított 60 napig tároljuk, ezt követően a szerviz jótállási kötelezettsége elévül.

• A termék cseréje, javítása esetén a szerviz, csak az előzőleg átvett alkatrészt, tartozékot, kiegészítőt, csomagolóanyagot köteles pótolni.

• A garanciális ügyintézés átlagos időtartama 2-3 hét, amely az átvételtől datálódik.

• Monitorok és televíziók esetében, ha azok javíthatók, a javítási munkafolyamat végeztével, azok ugyanolyan állapotukban kerülnek a vásárlónak átadásra, mint az átvételük során. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a helytelen tisztítás okozta sérülések, elszíneződések a képernyőpanelen és a monitor nem rendeltetésszerű használatából, illetőleg nem felhatalmazott szervizben történő szereléséből eredő meghibásodások nem garanciális jellegű problémák, és garanciavesztéssel járnak!)

• Az érvényes jótállással rendelkező meghibásodott termékek átvétele cégünk telephelyén a nyitvatartási időben történik.

 

Az LCD/LED monitorok és televíziók pixelhibái:

Az LCD/LED monitorok és televíziók (valamint egyéb LCD kijelzővel rendelkező készülék) pixelhibái esetén minimum 3 pixel és subpixel értékekig felelnek meg a garanciális ügyintézés kereteinek. Ennél kisebb érték esetén nem áll módunkban garanciális ügyben intézkedni

 

A feltételes garancia:

• A mechanikai sérülés miatt garanciáját vesztett alkatrészt cégünk csak bizonyos kivételes esetekben kifejezett kérésre (Ez ugyanis egyedi termék nyomonkövetést, ezáltal kölcsönös többlet adminisztrációt jelent.) visszaküldi felülbírálásra elsősorban a disztribútornak, vagy közvetlenül a gyártónak.

• Mivel a feltételes garanciára átvett termék cseréje/javítása teljes mértékben a disztribútor, ill. a gyártó jóindulatától függ, ezért időtartama előre nem meghatározható, de minimuma 90 munkanap.

• Ha az ügyfél kéri a feltételes garancia ügyintézését, akkor egyben elfogadja a fent felsorolt feltételeket, valamit azt, hogy a disztribútor, vagy a gyártó visszautasíthatja a cserét, vagy javítást és hosszadalmas idő elteltével is jó esetben csak a sérült terméket kaphatja vissza.

A vásárlástól való elállás:

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
 

• A vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog gyakorlása nem jelent többletköltséget a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia, így az esetlegesen felmerülő szállítási, ill. utazási költségek a vásárlót terhelik.

• A termék visszaküldését utánvétes csomagként sajnos nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, hogy a termékeket postai úton vagy futárszolgálattal juttassa vissza. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, cégünk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

• Nem gyakorolható az elállás joga, olyan speciális igényű termék esetén, melyet rendelésre gyártottak, vagy egyedileg szereztünk be - beleértve az egyedileg összállított számítógép-konfigurációkat is.

• 2013. január 1.-től Kft. Bt. egyéni vállalkozó illetve egyéb szervezet vagy gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló részéről nem vehető igénybe elállási jog.

 

• Az egymástól távollévők között létrejött szerződés értelmezésében elállási jog a FOGYASZTÓT illeti meg, ilyen esetben a vásárló pedig nem fogyasztó.

 

• Az alábbi linken elérhető a joganyag, a 2. § „a.” bekezdésében, mely szerint: „fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV

 

• Vásárlástól történő elállás esetén minden esetben utalással kerül kendezésre a vételár és az esetleges odaszállítási költség rendezése. Nincs lehetőség készpénzes visszafizetésre!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelt és kiszállított termékek szállítási költségét (az oda és a visszaszállítási költséget egyaránt) a megrendelőre terheljük, amennyiben nem keresi a csomagot!